۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

گزارش

لیاقت نداشتم یه باتون سیاه بخورم که جاش قهوهایی بشه و یه پز سبز بدم. از هرکی سوال می کردم کجا بودی می گفت : تو خیابون و سریع بهم می گفت : مگه تو نبودی و ادامه ماجرا با سر افکندگی بنده از اینکه تظاهرات قسمت ما نمیشه و ... تا اینکه امواج مغز با کائنات دست به دست یکدیگر داده و از اونجایی که انرژی و جاذبه و ... آیینه ی حمام با سقوط روی مچ دست اینجانب یه صحنه ایی رو بوجود آورد که با عکس های منتشر شده از اتفاقات این روزها و آسیب های وارده به اشخاص ...، شباهت بسیار بسیار نزدیکی داشت. پاره گی شدید تاندون ها و اعصاب و شریان های ناحیه ی مچ دست و رفتن مقدار قابل توجهی خون و ... باعث شد که دو ساعت و نیم تو اتاق عمل باشم و به مدت بیست و یک روز با آتل دست راستم بسته باشه و تازه بعد از باز کردن بخیه ها با فیزیو تراپی شاید انگشت شصتم کمی تکون بخوره البته دکترها هیچ قولی ندادند... اما این وسط حیف شد که عکسی از دستم نداشتم تا شاید بتونم جای یه انقلابیه قلابی خودمو جا بزنم و کمی پز بدم که من هم ... زخم دستم واقعا شبیه همون زخمها بود که تو عکس ها دیدم ، مثل جای قمه و ... اما این کجا و آن کجا...

۴ نظر:

سعید گفت...

سلام خوبی ؟
از متنت خیلی راحت میشه فهمید که روزهای قشنگی را پشت سر نگذاشتی . یا نه بهتره بگم روزهای راحت .
برای سلامتیت یه عالمه دعا .

یوگی بدون گورو گفت...

ممنون سعید عزیز...
فقط و فقط گذشت زمان می تونه تعریف کنه که این روزها...

مرسده گفت...

یوگی بدون گوروی عزیز
چرا؟..... ؟ واقعاً متاسفم که دستت زخمی شده و احساس ناراحتی می کنی. امیدوارم که زودتر بهبود پیدا کنی و هرگز هیچ آیینه ای سقوط نکنه.
بهتر باشی

دوست قدیمی گفت...

سلام براستاد عزیز .
یوگی بدون گورو
امیدوارم حالتون هر روز بهتر از روز قبل و روزهای قبلتر بشه .
با اینکه اصلا با این موج سبز و انقلاب مخملی موافق نبودم و نیستم ( بیشتر بدلیل بزرگ نماییهای نمادین و خیلالی بعضی آدمهای بظاهر سودجو و منفعت طلب ) بخاطر احترامی که به شخص شما قائلم اصلا و ابدا نمیخوام در مورد سطر اول جملتون اظهار نظر کنم . بنظر شما واقعا مورد آسیب قرار گرفتن و بقول شما باتون خوردن لیاقت می خواد . راستش را بخوای اینروزها از اینجور حرفها زیاد شنیدم و خیلیهای سعی کردن با جملات کلیشه ای که از سطر روزنامه ها حفظ کرده بودن بهم ثابت کنن که اشتباه می کنم نه توی انتخاب ، بلکه توی علاقه ولی از شما و اشخاصی نظیر شما جنین گمانی نمی رفت .
از زیاده گویی پرهیز می کنم و برای همه آدمهای " اصیل آدم " آرزوی سلامتی و تندرستی دارم .
موفق و موید و منصور باشی دوست عزیز.