۱۳۸۷ تیر ۷, جمعه

بازم تو

بازم تو!!!!!!؟

مریض: سلام آقای دکتر. دو تا وقت پشت سرهم گرفته بودم، عیبی داره؟

دکتر: نه. آخه تو که الان وقتت تموم شد؟

مریض: درسته، ولی حرفم که تموم نشد!

دکتر: تو که یه دور تموم زندگی تو برام گفتی.

مریض: تموم زندگیمو گفتم ؟ من هنوز از دلتنگی ها، آرزوها، مسئولیت ها، احساسات ، عواطف ، روابط و این چیزها حرفی نزدم.

دکتر: ببینم اصلا تو تا حالا با کسی حرف زدی ؟

مریض: آره با خیلی ها. تازه برادرم دکتر روانشناسه!!!!؟

دکتر: اه. پس چرا با اون حرف نمی زنی ؟

مریض : چون اون چند ساله خارج از کشوره. تازه آدم روش نمیشه که به برادرش این چیزا رو بگه؟

دکتر: یعنی چی ؟ ما دکترها می تونیم بدون اینکه مسائل رو شخصی کنیم به حرف دیگرون گوش کنیم.

مریض: آخ کاش همه مثل شما این قدرت رو داشتن.

می شه از شما چندتا سوال کنم؟

دکتر : آره بپرس.

مریض : آقای دکتر شما زن ها رو بعنوان یک انسان باور دارید؟

دکتر: آره. معلومه.

مریض : شما باور دارید که زن ها نماد زیبایی در هنر و غیره هستند و اینکه مثلا در فرهنگ یونان الهه گان همشون درتجسم، جسمیت زنانه دارن؟ ببینم شما قبول دارین که زن ها چون نماد زیبایی انسانی هستند مورد توجه مردها هستند؟ شما قبول دارین که اگر زنی در مجلس عروسی در حال رقصیدن باشه، کلی نگاه به اون می شه ، و اگر مجرد باشه خیلی ها می خوان تصاحبش کنن و اگر متاهل بازم خیلی ها اینو می خوان، ولی ابراز نمی کنن؟ شما قبول دارین که اگه متاهل باشه یه نفر نشسته و دندون قروچه می کنه که این آهنگ لعنتی کی تموم می شه این بیاد بشینه و یه زن دیگه پاشه برقصه و خودش بره جزء اونای دیگه و یه نفر دیگه دندون قروچه کنه؟ شما اگه که با منشی تون اینقدر صمیمی هستین، اگه مثلا خانمتون به شما بگه که منم با مدیرم همینقدر صمیمی هستم، دوست ندارین خفه ش کنین؟ دوست ندارین بهش هزار صفت ببندین؟ واقعا اگه به خودش چیزی نگین بین دوستان مرد که نشستین ، نمی گین زنها همه همینطورن؟ یکیش منشی من مگه شوهر نداره چقدر راحت با من رفتار می کنه! مثلا شما که هفته پیش به خانومی که من معرفی کرده بودم گفتین ، شما باید بتونین یه رابطه آزاد با دوست پسرت داشته باشی؛ اینو به دخترتون هم میگین؟راستی شما تو دانشگاه از لحاظ روحی ضد ضربه می شین؟ آقای دکتر چطورمی شه مثل شما بود؟ چطور می شه شماها رو از روی تابلوهاتون شناخت؟ چطور می شه فهمید کدومتون بیشتر حوصله دارین؟آقای دکترحالتون خوبه؟ آقای دکتر... باشمام. ببخشید نارحتتون کردم.

می رم با برادرم...

۱ نظر:

Ba in hame گفت...

با نرمي زبان خيلي خوب اعتراض مي‌كني، و دغدغه‌هايي كه شايد براي كمتر كسي كه دچارش نباشد ولي مهم باشد برايش را، با بياني خوش به زبان مي‌اوري. پيروز باشي